Wednesday, July 22, 2015

Sahabatku Maya, Syaz dan Bawani.


Pejam celik pejam celik, tersedar yg diri ni dah final year. 
Cepatnya masa berlalu. Tanpa sedar, dah hampir 4 tahun kita bersahabat.
Saya tak punya ramai kawan. Tapi cukup buat saya diAnugerahkan 3 sahabat yg ada bersama saya selama saya menuntut ilmu di UMK. Sahabat yg baik, yg sentiasa memberi semangat dan nasihat. Sentiasa mendengar luahan hati saya.

Maya, Syaz dan Bawani. Maafkan saya andai sepanjang kita bersahabat, saya ada buat korang terasa hati. Tak senang dgn perangai saya. Saya minta maaf andai ada bergurau kasar. Sejujurnya, niat saya cuma ingin menghiburkan hati korang. Saya tak punya apa. Cukup andai saya mampu menceriakan korang. 


Maya Liyana & Nur Syazlina. 
Terima kasih sbb byk bantu Sue. Walaupun kita tak lagi sebilik, tapi korang berdua lah yg paling byk mendengar luahan hati, perasaan Sue yg tak menentu tu, haha. Seriously Sue sayang korang. Seriously Sue terhutang budi dgn korang. Birthday Sue setiap tahun korang sambut. Sue minta maaf kalau Sue bukan sahabat yg baik. Tp Sue nk korang tahu, Sue sentiasa doakan korang sentiasaaaaa sihat, ceria dan yg paling penting, berjaya dlm apa jua yg korang ceburi.

Maya, you are a great singer and actor. Bukan tu saja, awk seorang yg rajin, kuat semangat, dan seorang yg penyayang. Awklah yg jaga saya kalau saya sakit. Awk tak pernah biarkan kwn2 awk kesakitan. Awk sentiasa concern pd kwn2. Saya tahu, hati awk byk terluka sbb kwn2. Saya juga mungkin pernah buat awk terluka tanpa sengaja. Andai benar, seikhlas hati saya mohon ampun dari awk. Awk kakak yg baik. Saya sentiasa rasa selamat dgn awk. Terima kasih Maya. Terima kasih utk segalanya. Terima kasih utk segala nasihat dan sokongan yg awk pernah bagi.

Syaz, you are a great dancer. You may look fragile, but I know you have a big heart. Saya ingat lagi, awal2 dulu, awk tak nk sambung UMK. Tapi terpaksa. Saya bangga dgn awk, you made it Syaz. It's our final year. Dan, awk dh buktikan pd parents awk yg awk boleh dpt Dean List. Awk seorang yg hebat sbnrnya syaz. Tp awk tak yakin. Tapi sbnrnya awk boleh lebih dari apa yg awk fikirkan. Syaz, jgn cengeng2 ya! Heheh. Takmo nangis2. Kena kuat dan buktikan pd adik beradik dan parents awk, yg awk nnt boleh jd anak yg meringankan beban keluarga. Sikit lagi! Yang penting, yakin yg awk boleh!


And this is Bawani Selvam. 
She's Indian. But she respect other races and religions. Saya sgt selesa berkawan dgn Bawani. She's a top student, great singer (she sings Siti Nurhaliza's songs!) and a very kind hearted person. She inspires me to do well in studies. Bawani akan marah kalau tak buat assignment elok2! haha. Dialah yg byk membantu tatkala saya tak paham dlm belajar. Dia tak pernah kedekut ilmu.

Bawani, thanks for everything. Nothing can describe you. You're just great. I know you have a big dream. And I believe you can make it. We share almost everything. And I trust you. Haha. Thanks for all the motivations, segala nasihat dan didikan! You're a great tutor! I'm gonna miss all the jokes, stupid stories and everything. And don't forget our life goal, to be fit and healthy!  

Dalam gua bersama!
 Seriously I'm gonna miss you guys!
Kalau fieldtrip mesti saya nak cari korang! Hahaha. 
Mana nak cari sahabat mcm engkorang ni. 
Berkayak bersama!

Bulan depan dah last kita kehulu kehilir utk siapkan FYP (Final Year Project). Duduk bersama, survive bersama. Seriously gonna miss this moment. Sedih pulak rasa.. :'(
Banyak kenangan bersama. Hope kekal bersahabat sampai ke anak cucu. Mana tahu boleh jadi besan. Hahaha.

 Next sem dah last boleh study group dgn Miss Bawani Selvam ni. I'm gonna miss sitting next to you in class and be with you wherever we go for fieldtrip. Lecturer pun dh kenal Bawani & Sue Kz tak dapat dipisahkan in class. Haha. Thanks for being my super best friend! Thanks for supporting me in everything! Hopefully dapat Anugerah Dekan bersama sama lagi!

May God bless my friends always and forever! 
Jangan lupa insan yg bernama Sue Kz ya! 

No comments:

Post a Comment